vrijdag 27 februari 2009

Is de lente in aantocht ?

Zou het nu eindelijk lente worden ? De temperatuur gaat toch al een beetje de hoogte in, overal zie je bloemknopjes verschijnen, de vogels zingen, en zelfs de kikkers in onze vijver worden amoureus !!
Dit weekend spreken ze zelfs van 12 tot 14 graden, wow, een hittegolf ! (LOL)
Ik hoop echt dat het beter wordt, ik zou graag in de tuin willen beginnen, er is veel op te ruimen, te snoeien, te planten, te bewonderen, en te fotograferen !
En ik wil vooral zon zien !
Morgennamiddag ga ik naar een workshop van In2hobby, tof !! Weeral nieuwe technieken leren, en veel plezier hebben, en ook weer andere forum-leden leren kennen !!
Volgende week zondag ga ik dan naar de scrapdag voor MUCO, in Drongen. Dat is een organisatie van le Nouveau Art Noevoo, ten bate van het MUCO fonds. Vorig jaar hebben wij zo'n dag gedaan ter ondersteuning van het kankerfonds, nu dus een ander goed doel.
Voor meer info kan je op de NAN blog zien (het adres staat bij mijn favorieten). Er zijn workshops, een tombola, enz... alles ten bate van MUCO.
Will Spring finally come ? Temperatures are rising, flowerheads are coming up, birds are singing, and even the frogs in our gardenpond are getting amorous !!
This weekend they even promise temperatures up to 12-14 degrees Celsius, wow !
A heathwave ! (LOL)
I really hope it's getting better soon, I want to do something in the garden, clearing, pruning, planting, admiring and photographing !!
And I want to see the sun !!
Tomorrow afternoon, I'll be going to a workshop at In2hobby, fun !!
Learning new techniques, enjoying myself, and also getting to know some other forum-members !!
Next week, on Sunday, I'm going to a scrapbooking-day in aid of MUCO (Mucoviscidose).
It's organised by le Nouveau Art Noevoo. Last year we did a day in aid of cancer-research, so this year another good cause. For information, you can see on their blog (address in my favourites-list)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten