zaterdag 21 maart 2009

Tijd voor creativiteit !

Hallo allemaal, nog bedankt voor al de positieve reacties op mijn artikels !!
Maar nu wordt het toch eens tijd dat ik iets "creatief" laat zien hé !
Eerst een verjaardagskaartje (dat al verstuurd is), en ook enkele, die ik morgen naar de stempel 2-daagse meeneem, voor de 'swap'.
Het verjaardagskaartje heb ik helaas moeten fotograferen bij kunstlicht, daarom zijn de kleuren niet echt "fris". De sprinkels zijn gedaan met verschillende kleuren glitter glue.

En voor de maandelijkse uitdaging bij In2hobby, waarbij we een ander hobby dan scrappen of kaartjes maken moesten laten zien, heb ik deze layout ingestuurd :

Inderdaad, tuinieren, nog een hobby van mij. We hebben geen grote tuin, maar naast de siertuin heb ik ook een stukje groententuin, en ook een paar bessenstruiken. 't Is leuk om te doen, je bent buiten bezig, en het smaakt heerlijk !

Enkele jaren geleden hadden we 2 emmers vol druiven, van onze druivelaar; en verleden jaar zo'n 15 kg courgetten !!

Hello everybody, it's about time that I show you something creative !

Above, you can see a Birthday card, and also 2 cards which I take to the stamping event tomorrow, for the 'swap'. The picture of the Birthday card was taken with artificial light, so unfortunately, the colours are not so good. The sprinkles on the cakes are made with different colours glitter glue.

And for the monthly challenge at In2hobby, we had to send a layout about another hobby, not scrapbooking or cardmaking. So I used my layout about gardening. Our garden isn't so big, but, besides flowers, I also have a small vegetable plot, and some shrubs with berries. It's fun to do, you're outside, and homegrown tastes delicious !!

One year, we had 2 buckets full of grapes, from our grapevine. And last year, we had 15 kgs of courgettes (zucchini) !

2 opmerkingen:

  1. Hoi, leuk je eigen groententuintje ! Hele mooie layout ook ! Geniet nog van de heerlijke lentedagen !
    groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat kaartje met die zon zo mooi, wat een prachtige kleuren.

    Leuk he, zo van je eigen oogst kunnen smikkelen. Ik kijk er elk jaar naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen