zaterdag 18 juli 2009

Toch nog eens kaartjes.....

Allereerst, ook uit naam van FLOke, hartelijk dank voor al die lieve reacties!
Ze voelt zich intussen al goed thuis, en is, niet zoals het spreekwoord zegt, maar nog beter : "met haar poepeke in de slagroom gevallen !" :)))
En eindelijk kan ik nog eens een paar kaartjes tonen, die ik gemaakt had voor verjaardagen van vriendinnen. Vermits die ook op mijn blog kunnen, moest ik wachten tot na hun verjaardag natuurlijk. :)
Eén vriendin is dol op (teddy)beren, en heeft er een hele collectie van; de andere doet aan ritmisch dansen, en treedt zelfs op met een groep !! Daarom dus een verdiende "Dancing Queen" titel :))
Ik heb ook al weer ideeën in m'n hoofd voor layouts, maar er staan nog zoveel jarigen te wachten, dat ik eerst toch weer aan de slag ga met kaartjes....
Stempel van Penny Black

Het kroontje is een masker van Tim Holtz....verder ook Memories Mist spray gebruikt.

Thank you all for your nice comments on our new doggy FLO, very much appreciated !

Finally I can show some more cards, which I made for Birthdays of 2 friends.

One friend is mad about teddies, she has a whole collection at home. The other is in a dancing group, hence the title.

I also have some ideas for new layouts, but first have to make some more Birthday cards....

so watch this space ! :)))

1 opmerking:

  1. Hoi, hartelijk bedankt voor het prachtige, originele kaartje voor mijn verjaardag. Ik vind de titel 'Dancing Queen' zo mooi gekozen. Ook ons Laura vindt het een prachtig kaartje. Nogmaals heel erg bedankt voor deze mooie attentie ! Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen