maandag 8 maart 2010

Deurbord

Door mijn pensioen heb ik nu meer vrije tijd voor mijn hobbies, maar... kan ik ook meer worden gestoord, door mijn 2 "trawanten" in huis !! :))
Daarom heb ik een deurbord gemaakt, zodat ik (hopelijk) rustig kan knutselen en ook 's avonds laat rustig kan slapen.... (er is zo'n "nachtuil" in huis, die graag 's avonds nog begint te knutselen, maar zijn hobby maakt meer lawaai... :)))
Ik wil me natuurlijk niet aldoor afzonderen, dus heeft het bord ook een keerzijde :)))
Gisteren was het prachtig weer, wel ijskoud met die wind, maar zonnig, hoera !!
Dus zijn we gaan wandelen op de Middenvijver (Linker Oever); en of ons Flo blij was !! We konden niet snel genoeg het balletje gooien !! De wilgenkatjes komen al uit, en ook de eerste frisgroene blaadjes...
Omdat ik deze week nog zin had in "vrolijke" kaartjes, heb ik al een paaskaartje gemaakt voor Engeland, waar ze, hoe kan het ook anders, ook een hond hebben... :))
Het is een clear stamp van Stampavie.
Now that I'm at home, I have more time for my hobby, but I can also be disturbed more, by my 2 "rascals" !! :)) And one "rascal" likes to do his rather noisy hobby late at night, when I would like to sleep... That's why I made a doorhanger, so I (hopefully) can do my hobby or sleep undisturbed. Of course I don't want to isolate myself all the time, that's why I made the other side.. :)))
Yesterday, it was very sunny, although there was an icy wind, but it was lovely to walk ! And our little dog Flo enjoyed chasing the ball !! The catkins are already showing, and the first little green leaves....
Because I wanted to do more "sunny" projects, I already made an Easter card for dog lovers in England ... :)) It's a clear stamp from Stampavie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten