dinsdag 7 september 2010

Cadzand

Flo vertelt :
Ik ben maandag met mijn baasjes naar Cadzand geweest, dat is een hele grote zandbak met veel water, tof !! Ik mocht daar vrij lopen en met mijn balletje spelen. Maar op een gegeven moment dreef mijn balletje af in zee, ik kon er niet meer aan... baasje had geen zwembroek bij, dus was mijn balletje kwijt... het kon wel helemaal tot in Knokke drijven, zei baasje.
Maar toen we 's avonds thuis gingen wandelen, wat lag daar in de goot ?? MIJN balletje !!! Baasje zei, dat het een nieuw balletje was, maar dat kan mij niet schelen, ik heb "mijn" balletje terug !!! :))

1 opmerking:

  1. Hey Flo, leuk he die "zandbak". Mijn baasje zegt dat China daaronder ligt maar tot nu toe waren mijn putten niet diep genoeg om die Chinezekes tegen te komen ;-) De zee is bij mij wel altijd braaf geweest en bracht mijn balletjes altijd terug want dieper dan mijn borstkas ga ik er toch niet in hoor. Gelukkig bracht ze uiteindelijk het jouwe ook terug.
    Groetjes, Nena

    BeantwoordenVerwijderen