vrijdag 17 december 2010

Witte Kerst.... ?

We zitten alweer dik in de sneeuw, als het zo voortgaat, krijgen we misschien nog eens een witte Kerst. Dat is zo lang geleden, de laatste keer was ik nog een kind.... Ja, meestal was er wel eens wat sneeuw in de winter, maar juist met Kerstmis.... dan was het gewoonlijk zachter en regenachtig.
Again a lot of snow, if it goes on like that, we might have a white Christmas this year ! We usually have some snow every Winter, but not exactly on Christmas, then it's mostly mild and rainy. The last time we had a white Christmas, I was a child....
We zijn maandag nog naar de Kerstmarkt in Aken (D) gereden, wat een geluk, want deze dagen is er geen doorkomen aan !
Bij Starbucks hebben we nog een "speciale" koffie gedronken, amai, wat zijn die bekers groot ! Ik heb de kleinste genomen, en die is nog groter dan mijn bekers thuis. Jan had de middelste, dus er is nog een grotere !! Maar het is erg lekker !! Ja, de bekers waren wel vol hoor, maar ik heb weer te laat gefotografeerd hé ! :)))
Last Monday, we went to the Christmas market in Germany, just as well, because now the roads are blocked ! We drank some lovely coffee at Starbucks, wow, those mugs are so big !! And we didn't even have the biggest one ! :))) But it was very tasty !
Vandaag heb ik nog mooie foto's gemaakt in onze omgeving. Maar ik heb wel medelijden met de mensen die erdoor moeten voor hun werk, dat is niet zo leuk !
Today I made some lovely snow-pictures in the area. But I feel sorry for all those, who have to go or drive through this weather, to get to their job !!
Hier nog wat kerstkaartjes, ik kan nog niet stoppen ! :))
Here some more Christmas cards, I can't stop ! :))

4 opmerkingen:

  1. Je hebt weer mooie kaartjes gemaakt, Enny! Heel leuk met dat licht groen en die ijsblauwe met die ster is ook heel mooi. Ik hoop ook stilletjes op een witte kerst. Als je dan lekker binnen zit, gezellig met de familie, da's toch zo fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij vertrekken vrijdag naar Duitsland...hopelijk geraken we daar. Mooie kerstkaarten, die met de ster is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien heb je het heel gezellig gehad in Duitsland. En van mij mag je gerust nog wat verder doen want ik vind je kerstkaarten prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo Enny
    leuk he die winterse landschappen,en je kerstkaartjes vind ik ook heel erg mooi
    nog een gezellig winters weekend

    BeantwoordenVerwijderen