dinsdag 26 april 2011

Vijgen na Pasen....

Ja, de paasvakantie is weeral voorbij, maar we mogen niet klagen, zeker wat het weer betreft, het was net zomer !! Ik hoop dat jullie allemaal genoten hebben !
Voor één vriendin is het niet zo meegevallen, zij moest voor een operatie naar het ziekenhuis...
Stel je maar voor, met dat prachtige weer plat in een ziekenbed liggen.... :(
Ik heb voor haar een opbeurend kaartje gemaakt.
Verder heb ik weer meegedaan met de ATC-swap in Engeland. Het onderwerp was vogels.
Omdat mijn "vintage" ontwerpjes niet zo goed wilden lukken, heb ik er maar een paar "plezante" ATC's van gemaakt. De meeuw met het ijsje in z'n bek, ben ik persoonlijk tegen gekomen : tijdens een vakantie, jaren geleden in Cornwall, stonden we met een ijsje op de dijk naar de zee te kijken, en een zeemeeuw hapte zomaar een groot stuk van mijn ijsje weg, in de vlucht !! Ik had juist nog een klein stukje van het hoorntje.... Bleek dat die meeuwen daar heel brutaal waren, ze pakten zelfs fritten en vis (fish and chips) mee, als ze de kans kregen...
Het schijnt dat de meeuwen aan onze kust ook brutaler worden, dus jullie zijn verwittigd ! :))
De 2 andere ATC's zijn een "Franse kip" en een Kolibri.
Well, we had a lovely Easter holiday, it was like Summer !! I hope that you've all enjoyed it !
For one friend, this was not a happy time, as she had to go to hospital , for surgery... Imagin, lying in hospital with this lovely weather !! So I made a card to cheer her up.
I also made some ATC's for the England swap (The Stamp Man). The theme was birds. As I didn't like my "vintage" projects, I decided to make "funny" ATC's. The seagull with the ice cream, is a true story : years ago, we went to Cornwall, and were walking along the beach with an ice cream. A seagull came flying by and snapped my ice from under my nose ! It seemed that the seagulls there were very brutal, even picking fish and chips if they got the chance...
The other 2 ATC's are a "French chicken" and a hummingbird.

2 opmerkingen:

  1. Ja, heerlijke dagen gahad hoor!
    Je hebt weer prachtig stempelwerk op je blog gezet!Groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Enny Gezellige kaart en de atc'szijn ook leuk.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen