dinsdag 3 januari 2012

Hoera een achtergrond !

Zoals jullie al wel weten, ben ik geen computer-techneut en zo wist ik lange tijd niet, hoe je zo'n achtergrond kan plaatsen.  Maar dankzij Anne en haar man ben  ik er nu eindelijk in geslaagd , hoera !!    't Is misschien nog niet perfect, maar nu weet ik toch hoe het moet en kan ik nog wel eens veranderen. 
Dankjewel Anne en echtgenoot !!  :)

Hopelijk hebben jullie allemaal een fijne Nieuwjaar achter de rug en nu begint het "normale" leven weer.... 
Hier al 2 verjaardagskaartjes in een felle kleur (fuchsia roze met zilver).  Ik vond het gewaagd, maar in de Libelle staan ook fuchsia roze handschoenen, dus... 't is mode !!
De zilveren sterren glinsteren enorm met WOW embossingpoeder, heel tof om te gebruiken !
Tekststempel is van Elke Verschooten, sterren-stempels waren gratis bij Craft Stamper.




Hooray, finally I know how to install a background !!  Thanks to Anne and her husband !  It's maybe not perfect yet, but now I know how to change it. 
I hope that you all had a wonderful New Year.  Now we're going back to "normal" life.
Here 2 Birthday cards in fuchsia pink.  It's the new fashion colour, I saw gloves in that colour in the Libelle magazine.   The stars really glitter enormously with WOW embossing powder.  

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk je reactie wat betreft je blog! Wat heb je een prachtige kaart, met een schitterende tekst geplaatst!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan:-)

    Toffe kaartjes!en nu maar hopen dat ik er zelf in slaag een reactie te plaatsen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nog de allerbeste wensen Enny voor 2012 en vooral een goede gezondheid
    liefs Akkina

    BeantwoordenVerwijderen