zaterdag 31 maart 2012

Hoera, ik heb ze !!

Het was even wachten (vind ik niet erg) , maar nu heb ik ze toch (van In't Woefke) : de London stempels van Penny Black !  Het zijn weer heel leuke stempels, toepasselijk op London, maar natuurlijk ook op de komende Olympische Spelen en de Diamond Jubilee van de Engelse Koningin !  Binnenkort vier ik trouwens ook mijn "Diamond Jubilee" !  (LOL)   
 
Intussen nog een verjaardagskaartje; de bloemenstempel was gratis bij een Engels tijdschrift.
En gisteren een heel leuke dag gehad met 2 vriendinnen, die bij mij kwamen stempelen (en babbelen natuurlijk !)    :)) 
Prettig weekend iedereen en pas op voor morgen hé  (1 april)






I had to wait a while (don't mind about that), but now finally I've got them : the new London Penny Black stamps !!  They're based on the coming London Olympics and on the Diamond Jubilee of the Queen.   Soon it will be my "Diamond Jubilee" too !!  (LOL)

Meanwhile another Birthday card; the flower stamp was free with an English magazine.
And yesterday I had a wonderful time with 2 friends who came to my place for a stamping (and chatting !) day !   :))
Have a nice weekend and be careful tomorrow !  (April fools day)

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi leuk zijn ze, gezellig zo met je vriendinnen.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je stempels zijn echt heel gaaf, en wat een leuke fleurige kaart.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen