vrijdag 20 april 2012

Iets heel anders....

Er was weer een uitdaging op onze Stempelgroep, nl. een stempel gebruiken die je pas (bvb. in Zeist) had gekocht, of een oude stempel, die je lang niet meer gebruikt had....
Nu had ik bij A Capella in Zeist een stempel gekocht van Jim Morrisson van The Doors, één van mijn favoriete groepen van toen....   Vermits het toen zo'n psychedelische toestanden waren, heb ik geprobeerd, die na te bootsen met mijn achtergronden :  eerst groene Stazon op glanzend papier, dan een afdruk met Judikins Mica Glos purper (stempels van Stamp Camp).  Nog wat "belletjes" van Cherry Pie in Fuchsia rose.  Amai, als je daar niet high van word..... :)))) 
Dan de stempel van Jim erop en een tekst van hem, die ik van mijn stempelvriendin, Katrin, heb gekregen...
Ja, ja, die Jim, hij was wel voortdurend "stoned",  maar ook heel intelligent.  Jammer dat hij zo vroeg gestorven is....   Maar dat is het leven van veel "idolen" hé, kort maar hevig....




We had another challenge in our stampgroup : using a stamp which you bought recently, or a very old one....    At the Stamp Event in Zeist, I bought a stamp of Jim Morrisson of The Doors, one of my favourite groups from way back when...  At the time, it was all "psychedelic", so I tried to copy that with my backgrounds :  first green Stazon on glossy paper, then stamped with purple Mica Gloss (Judikins), and some bubbles in fuchsia pink.  If that doesn't make you feel "high"....    :)))
Then I stamped Jim and one of his sayings, which I got from my friend Katrin.
Yes, Jim,  he was "stoned" most of the time, but also very intelligent.  Pity he died so young...
But that's life for most of the "idols",  short but intense....

3 opmerkingen:

  1. Knappe kaart is het geworden hoor!
    Ik ben ook een heel grote fan van The Doors!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je achtergrond vind ik schitterend Enny, prachtige kaart!!!

    BeantwoordenVerwijderen