dinsdag 17 juli 2012

Kleur...

Vermits het grijze weer maar blijft duren, moeten we zelf kleur in ons leven brengen hé !  Gelukkig heb ik, tussen de buien door, nog wat mooie foto's kunnen maken van de bloemen in mijn tuin.  Ik heb er 2 kleurige layouts van gemaakt.  De volgende keer krijgen jullie weer kaartjes te zien !




As the grey weather is going on, we have to bring colour in our lives.  Luckily, in between the showers, I was able to make pictures of the flowers in my garden.  I made 2 colourful layouts.  Next time, I'll be showing cards again !

1 opmerking:

  1. Zo kun je toch ook nog weer prima genieten van de tuin.
    Als het weer plenst, kijk je hier gewoon naar en wordt je vanzelf weer vrolijk.
    Beide lay-outs zien er hardstikke mooi uit.
    Dank voor je tip over de klimopbladeren voor de cuttlebugg.
    Al het blad wat ik die dag probeerde leverde weinig resultaat op, dus probeer ik het hier weer mee.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen