maandag 29 oktober 2012

Kerstkaartjes

Wat een verschil op 1 week tijd, van zo'n 20 graden plus, naar minus temperatuur !!  Brrrrr !   Dus vlug de gevoelige plantjes binnen gehaald en de vogeltjes gevoederd, want die zullen ook wel geschrokken zijn.   Dit weekend was het dus heel koud, maar gelukkig wel zonnig hier, dus zijn we nog, warm ingeduffeld,  gaan wandelen in het nabije park.   
Vandaag grijs miezerig weer, dus terug kerstkaartjes gemaakt.   Hier alvast eentje.  De kou inspireerde mij, om "warme winterwensen" erop te zetten !!   :))   De schattige eskimootjes zijn van Stampavie. 




What a difference in one week, from plus 20° C to below zero !   Brrrr !  So I quickly moved all the tender plants inside, and  started to feed the birds.   This weekend it was very cold, but sunny, so we went for a walk in the nearby park.  But today it's grey and wet, so time for making cards again !  Here's one with the cute eskimo's from Stampavie.  The cold weather inspired me to put "Warm Winterwishes" as text.  :)) 

2 opmerkingen:

  1. Ja , het is bijtend koud geworden en op deze kaart heb je dan ook de gepaste stempel gebruikt, prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeejjj Enny,
    Jij als trouwe volgster van mij verdiend het een keer om in het zonnetje gezet te worden. Daarom wil ik jou blog een award geven. Kijk op mijn blog voor de details.
    Dikke Knufff Sannie

    BeantwoordenVerwijderen