woensdag 16 oktober 2013

Kerstkaartje

Hallo, hartelijk dank voor al jullie fijne commentaren, ik ben er heel blij mee !
Intussen ben ik eindelijk begonnen met kerstkaarten !  Eerst, om in stemming te komen, enkele eenvoudige kaarten, deze keer met Kraft papier.  De stempels zijn van Jofy (Paper Artsy), en het idee is ook van de ontwerpster, Jo Firth -Young.   Ik heb de stempels deels met potloden, deels met stiften ingekleurd. De grote sterren zijn extra gestempeld, uitgeknipt en op gekleefd.  De randen zijn met parelpennen versierd.





Hello, thanks again for all your nice comments !
Meanwhile, I finally started, making Christmas cards. First, to get in the mood, I made some easy cards, on Kraft paper.  The stamps are from Jofy (Paper Artsy), and the idea is also from the designer, Jo Firth-Young.   I coloured the stamps partly with pencils, partly with markers.  The big stars are stamped twice, cut out and glued on.  The edge-stamps are decorated with  Pearl Pens.

8 opmerkingen:

  1. Woooow, Enny wat mooie kerstkaarten!!! Wat een prachtige Jofy stempel heb je hiervoor gebruikt , prachtige gewoon!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaarten Enny, zo origineel!

    Liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enny,
    Heel, heel mooi, het blauwe is mijn favorietje !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, deze komt op m'n verlangslijstje ! heel erg geslaagde kaartjes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een mooi contrast: de beige/bruin van het kraftpapier en dekleuren die je hebt gebruikt in de krans en omlijning. De witte en de blauw/groene zou je ook zo kunnen gebruiken.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Enny, wat zijn ze prachtig..stuk voor stuk plaatjes hoor!
    Groeten Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik dacht dat ik gereageerd had, maar blijkbaar niet, dus bij deze, ik vind je kaartjes heel mooi, tof dat je die grote sterren hebt op gekleefd, geeft net "dat ietjes meer" aan de kaart
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen