zondag 27 oktober 2013

Workshop

Gisteren ben ik met een vriendin naar de workshop van Mariëtte Van Leeuwen en Bianca Van Noort gereden, wauw, het was supertof !  Heel gezellig en rustig (slechts 12 deelneemsters), en we hebben prachtige kaarten gemaakt !  Ik heb weeral heel wat inspiratie op gedaan, en dit is zeker voor herhaling vatbaar !   Zie hieronder de resultaten.






Yesterday, I went with a friend to the workshop of Mariëtte Van Leeuwen and Bianca Van Noort, wow, it was great !    Really cosy and calm, and we made beautiful cards.  Now, I've got new inspiration, and I certainly want to go there again !  See the results above. 

11 opmerkingen:

  1. Wat een productie en de ene nog mooier dan de andere, ook ontzettend mooie kleuren gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij jouw zien de kaarten van de workshop er al net zo schitterend uit als bij de anderen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind alle kaartjes even prachtig

    malika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je ervan hebt genoten Enny! En je hebt heel wat mooie kaartjes gemaakt zie ik! Groetjes en nog een fijne zondag, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig. het was vast gezellig zo met met maar 12 dames.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi Enny, op zo'n workshop slaag ik er steeds in alles te verknoeien, dus van mij geen voorbeelden, ik kijk liever naar jullie exemplaren, je hebt dit heel mooi gedaan hoor!!! Ik ben echt geen groepsmens , in groep heb ik helemaal geen talent (anders misschien ook niet) maar ik ben toch beter op mijn eentje, ik slaag er niet in iets van een ander tot een goed einde te brengen alleen dat van mezelf , raar hé??

    Groetjes
    Maria
    Maria

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk te horen dat je hebt genoten bij ons!
    En leuke atc geruild:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enny,
    Dit was een dagje genieten hé. Jouw kaarten zijn ook mooi !
    Ik vond het ook zalig !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Enny,
    ze zien er echt goed uit! Leuk he zo'n fijne workshop!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waaw wat een knappe kaarten Enny ! Dat zien er inderdaad heel toffe technieken uit !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt op de workshop en leuke ideetjes weer.
    groetjes Ballie (Bennarda)

    BeantwoordenVerwijderen