zaterdag 30 november 2013

Nog eentje....

Ik ben vandaag naar de Kerstbeurs in Antwerp Expo geweest, het was er heel druk ! Maar ik heb er toch weer van alles gevonden voor mijn hobby.  Dus binnenkort hier weer nieuwe kerstkaartjes ! Intussen nog een kaartje voor een jarige.  De stempels zijn van Doo Lally Pip (Personal Impressions) en de tekst deed mij een beetje aan de serie "Absolutely Fabulous" denken, met die "Daahling".  :))



Today I've been to the Christmas Fair, it was very busy, but I found some new hobby material. So you'll see new Christmas cards soon !  Here another Birthday card, the stamps are from Doo Lally Pip (Personal Impressions).  The text reminded me of that TV soap "Absolutely Fabulous", with that "Daahling"...   :)) 

5 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje , Enny, heel mooie kleuren combinatie en prachtige achtergrond, samen met die grappige stempels wordt het een schitterend geheel!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Enny, mooie kaart!!! Heb je veel gevonden op de beurs? groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie en leuke kaart !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt dat ik dit prachtige en grappige kaartje mocht ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen