woensdag 19 februari 2014

Make and Take

Ik ben gisteren bij In't Woefke in Wommelgem geweest.  Inge heeft de Europa primeur voor een nieuw merk stempels, nl. Rubbernecker.  Het zijn prachtige stempels , ik heb er al enkele gekocht (zie onder).  1 set heb ik omgedraaid, zodat je kan zien dat het diverse stempels zijn, ook teksten.
Op 8 maart is er bij In't Woefke heel de dag een gratis Make and Take, waarbij je met deze nieuwe stempels kan werken.  Natuurlijk kan je ook heel de winkel rondkijken. Voor meer info, kijk op
www.intwoefke.blogspot.com     Als je wat verder op het blog kijkt, zie je ook foto's van al die nieuwe stempels.



Yesterday, I went to "In't Woefke", where Inge has a new brand of rubberstamps, called Rubbernecker. The stamps are beautiful, see picture above.  On March 8th, you can do a free Make and Take at her shop.  For more information, look at the above mentioned site.

4 opmerkingen:

  1. Wauw Enny, jij hebt al "een paar" :-) van die stempels! Ik ben reuzebenieuwd naar je kaartjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi dat ziet er leuk uit zeg.Ga eens kijken op de site.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Enny wat heb je mooie stempels uitgekozen, ik ben verleden week voor het eerst ook in 't woefke gaan kijken, ik dacht die van dat meisje ook te nemen, maar ik werd zo overweldigd door de vele stempels en allerlei dat ik vergeten ben naar dat meisje te kijken, maar je andere stempels zijn ook super hoor, en nu aan de gang , ik ben al heel nieuwsgierig wat je er mee gaat maken, ik ga zaterdag ook een workshop volgen in't Woefke , ja Inge kan er wel wat van , ze maakt echt prachtige dingen, ik hoop veel te leren bij haar!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen