donderdag 28 augustus 2014

Vlijtige bijtjes...

Wauw, wat een prachtige dag gisteren, en vandaag viel het ook goed mee ! Na zo'n 2 weken regen en fris weer, was dit weer genieten !!
Maar 's avonds geniet ik dan ook van mijn hobby. Deze keer wil ik een kaartje tonen, dat ik naar een zeer druk-bezette dame heb gestuurd. Ik hoop dat zij binnenkort weer van haar hobby's kan genieten ! De stempels zijn van Chocolate Baroque. De vleugels van de bijtjes heb ik nog met glitter versierd. De tekst is van Elke Verschooten (Crafts & Things).
Prettig weekend iedereen en al diegenen, die maandag weer naar het werk of de school moeten, wens ik een heel aangename start !



Wow, what a beautiful day yesterday, and today wasn't bad either ! After 2 weeks of rain and cold, this was really wonderful !  But in the evening I'm enjoying my hobby .  This time I want to show you a card, which I sent to a very busy lady. I do hope that she'll have more time for her hobby's soon.  The stamps are from Chocolate Baroque and I put some glitter on the bees' wings.  The text is from Crafts & Things.

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Enny, heel zomers en fris!

    Liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Enny , heel mooi ingekleurd en mooi stempelwerk!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonnig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart is een voltreffer, voor een bezige bij had je geen beter onderwerp kunnen kiezen. Heel mooi ! Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart! Prachtig in die kleur geel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hebben we het weer niet altijd zo mee Enny, dan kan ik toch genieten van je mooi zomers bloemen/bijenkaartje dat eigenlijk een verhaaltje vertelt!!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje Enny, heel mooi ingekleurd en die glitteraccentjes zijn ook tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje. Ik vind dat je de bijtjes en de honingraad zo mooi hebt ingekleurd, het krijgt zo meer diepte.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen