zondag 28 september 2014

Feest !

Hallo, hier ben ik weer ! Na een heel gezellige maar drukke week met mijn bezoek uit Canada, heb ik nu weer tijd voor mijn hobby ! 
Zaterdag was de eerste dag "feest" bij In't Woefke, voor hun 25-jarig jubileum ! Daar wou ik natuurlijk bij zijn, te meer, omdat ik vrijdag avond ontdekte, dat ik een prijs gewonnen had, joepie !!
Het was er heel gezellig, ik heb 2 gratis make-and-takes meegedaan, o.a. met nieuwe stempels van Rubbernecker, zo leuk !! Ook tof, om enkele dames van het Design Team te ontmoeten, die ik tot nu toe enkel van hun creaties kende.   We kregen de nodige versnaperingen (mjam, heerlijk !) en drankjes (alcoholvrij natuurlijk, anders konden we niet meer stempelen....  :))
Ik heb ook weer wat nieuwe spullen gekocht, binnenkort hier te zien.
Hierbij een foto van zaterdag. Vandaag kon ik helaas niet gaan, maar het zal ook heel tof geweest zijn. Nogmaals hartelijk dank aan Inge, Maries en alle DT dames voor dit geslaagd weekend, en speciaal ook voor mijn mooie prijs !
Intussen heb ik al enkele kaartjes gemaakt, die ik nog niet mag tonen, maar eentje is al aangekomen.
Achtergrond gemaakt met een klein acryl stempelblokje, met verschillende Distress inkten en water. De tekst is van Teresa Collins (Stampers Anonymous).




Hello, after a lovely, busy week with my visitors from Canada, I have time for my hobby again ! On Saturday, there was a party at In't Woefke, for their 25th aniversary.  It was very nice, I did 2 free make-and-takes, enjoyed drinks and delicious snacks, met new and old friends, and of course bought some new stuff !  I'll show it soon.  Here a picture from Saturday.  Also a Birthday card, which arrived already. I made the background with a small acrylic stamping block, with different colours Distress ink and water.  The text is from Teresa Collins (Stampers Anonymous).

6 opmerkingen:

  1. Het ziet er daar tof uit Enny!!!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het was inderdaad, een gezellige, drukke boel ! heel erg leuk kaartje en nog eens proficiat met je prijs
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n geweldig mooie is het geworden!
    Enny kan je me aub even mailen...patrice.herremans@pandora.be... en mij jouw mailadres daarin doorsturen...zo kan ik jou de gevraagde gegevens per mail sturen..merciekes XXX Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben blij dat je bezoek zo goed verlopen is Enny, en het zag er zeker een heel leuk weekend uit bij 't Woefke!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en je kaart is ook super mooi; hele mooie kleurencombinatie, dat wou ik je nog even zeggen!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow Enny, wat een super leuke kaart, helemaal mijn stijl :p
    Acrylblock ... check, distress inkt.... check, water .... check ..... nu alleen de uitleg over hoe ik het precies moet doen, want dit wil ik graag van je leren

    BeantwoordenVerwijderen