zondag 18 januari 2015

Brusho

Vorig jaar had ik in Nijkerk wat Bister gekocht, maar de kleuren vielen nogal tegen....  ik heb liever vrolijke frisse kleuren, zeker in deze "donkere" tijd, dus was ik heel blij, toen ik deze week bij In't Woefke (Wommelgem) Brusho vond !!   Natuurlijk moest ik dat meteen uitproberen, wow, tof !!  Hier alvast enkele kaarten, op de eerste kaart heb ik enkel een stempel ingekleurd, zodat je meteen kan zien hoe vrolijk de kleuren zijn. Op de andere kaart heb ik het poeder z'n gang laten gaan...  :))
De eerste stempel is van Heindesign, het vogeltje natuurlijk weer van Dina Wakley.
Nog een prettige zondag !




Last year I bought some Bister, but I didn't like the colors much, I prefer fresh, vibrant colors, certainly in this dark time of the year.  So I was very glad, to find Brusho at a local shop.  And the colors are beautiful ! On the first card I simply colored the stamp (from Heindesign). On the second card, I let the powder work with some drops of water. And I used the Scribbly Bird again.            Have a nice Sunday !

8 opmerkingen:

  1. Inderdaad mooie vrolijke kleuren, je laatste kaart heeft mijn voorkeur.
    De brusho zijn werklaten doen en zodoende een speels effect krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wunderschöne Karten sind das geworden. Ich bin auch mit Bister angefangen und benutze inzwischen zusätzlich Brusho. Brusho hat wesentlich mehr Farben, ich glaube 24 Stück.

    Schönen Restsonntag noch

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaarten zeg !
    Toffe techniek !
    Ik ken dat helemaal niet!
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lekker felle kleurtjes bij elkaar werden het ! helemaal leuk en geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaarten en inderdaad erg mooi van kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Brusho is erg dankbaar en vooral veelzijdig te gebruiken, dat heb je met deze kaartjes leuk aangetoond.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit zijn echt mooie, vrolijke kaartje Enny en ja hoor je hebt volkomen gelijk Brusho heeft wel veel vrolijkere kleurtjes dan Bister!!!Combineren misschien??

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je maakte prachtige Brusho kaarten, die met het vogeltje vind ik super. Ben die ook net aan het inkleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen