woensdag 18 maart 2015

Water...

Vandaag mag ik weer een nieuwe volgster begroeten, Stampingdutchgirl ! Hartelijk welkom, ik ben blij dat je mijn blog  leuk vindt !
Gisteren was het prachtig weer hier, maar vandaag blijft het helaas grijs.  Om jullie toch wat op te vrolijken, hier een "water" kaart, die ik maakte voor de maandelijkse uitdaging op onze groep "Creatief met stempels" - op Yahoo. Christine,  nogmaals bedankt !
Zaterdag is er trouwens een bijeenkomst van onze stempelgroep, we gaan de hele dag leuk stempelen en frutselen en natuurlijk veel babbelen !  :))
De stempels zijn van Cherry Pie, de tekst van Stampinback, alles ingekleurd met Distress inkten.

 
Ooooh, wish I was there !


Welcome to another follower of my blog, Stampingdutchgirl ! I'm glad, you like my blog.
Yesterday it was beautiful weather, but today it's grey unfortunately.  To cheer you up, I'll show a "water" card, which I made for the monthly challenge from our stamping group. Next Saturday, we'll have a day long workshop,  stamping and of course chatting ! :))
The stamps are from Cherry Pie, text is from Stampinback, colored with Distress inks.  

5 opmerkingen:

  1. Prachitge kaart Enny ! Ik ga zaterdag en zondag lekker knutselen met vriendinnen ! Heerlijk genieten he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enny,
    Een hele mooie kaart ! christine heeft deze maand al veel reacties op de uitdaging gekregen, leuk voor haar ! Ik kijk er al naar uit voor zaterdag om iedereen terug te zien. Tot dan ! xx
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Instant vakantiegevoel, heel mooi! Ik kom zeker nog eens kijken , zo veel moois gezien.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Enny , super mooi hoor!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk strand gevoel krijg je bij het zien van je kaart.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen