zaterdag 25 april 2015

Geen groente deze keer....

Hallo dames, hartelijk dank voor jullie leuke commentaren, ik ben er heel blij mee !
Na een zonnige week, met veel werk in de tuin, is er nu eindelijk regen, en kan ik weer binnen knutselen.  Deze keer toon ik een verjaardags-kaartje dat al verstuurd is.  En ik heb geen "selder-kontje" gebruikt voor de achtergrond, maar een stencil van TCW, die er erg op gelijkt.  Ja, ik kan niet elke dag groentesoep maken hé !  :))))
Verder heb ik ook nieuwe kleuren Distress  inkt gebruikt, Cracked Pistachio en Abandoned Coral.
De bloemenstempel is van Magenta en de tekst is van Elke Verschooten.
Nog een heel gezellige zondag !




Hello ladies, thank you again for all your nice comments !
After a sunny week, with lots of work in the garden, it started to rain today, so I can do some stamping again.   Here a birthday card, which is already posted.  And I didn't use a celery-end to stamp the background, but a stencil from TCW, which looks almost identical.  I can't make vegetable soup every day ! :))  
I also used some new Distress colors, Cracked Pistachio and Abandoned Coral.  The flower stamp is from Magenta and the text is from Crafts & Things.
Have a nice Sunday !

7 opmerkingen:

  1. Zo vrolijk opgebouwd, deze kaart...Mooi he die cracked pistachio, ook ik ben er weg van :-).
    Bedankt voor je bericht...ik ben hier nr. 70 nu..
    Goed weekend verder, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi ! De kleuren en de tekst maken me blij !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Enny wat een prachtige kaart, super mooie opbouw, met mooie stempels en wat een prachtige kleurencombinatie!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan Enny, je maakt echt super mooie dingen.
    Liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi! Prachtige bloemen en de achtergrond vind ik ook super geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje, Ik vind de achtergrond heel mooi, en wat een prachtig bloemenstempel.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful design, I love the background ! Greetings, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen