donderdag 2 april 2015

Pasen

Hallo, ik ben al heel de week druk bezig met ATC's maken, om te kunnen ruilen op het Stempel Event in Nijkerk.  Ik zal ze volgende week tonen.  Maar eerst krijgen we nog Pasen !  Dus hier 2 paaskaartjes, gemaakt met Penny Black en Whipper Snapper stempels.
Ik wens jullie heel gezellige Paasdagen en hopelijk wat mooi weer !





Hello, I've been busy this week, making ATC's, to swap at the Stamp Event in Holland.  I'll show them next week.  But first it's Easter, so here you see 2 Easter cards, with Penny Black and Whipper Snapper stamps.
I wish you all a very nice Easter Holiday, and hopefully some sunshine !

4 opmerkingen:

  1. Deze zijn zo lief en schattig, ik hou zo van die konijntjes !
    Fijne Paasdagen !
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So wunderschöne Osterwerke, Enny.

    Ich wünsche Dir und Deinen Lieben ein schönes Osterfest

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O Enny die zijn kei schattig. Ik dacht al dat je ziekjes was omdat het zo stillekes was op je blogje ,-)
    Liefs van Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes voor Pasen Enny , zo lief!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen