vrijdag 10 april 2015

Stempel Event

Hallo iedereen, hartelijk dank voor de leuke commentaren, dat doet altijd deugd !  Ik ben al druk bezig met inpakken, want het Stempel Event weekend in Nijkerk begint morgenvroeg ! Ik ben er heel het weekend en hoop er veel hobby-vriendinnen te ontmoeten. Ik heb een naambadge, dus je kan me wel vinden, ook als we elkaar nog niet persoonlijk kennen.  :))
En het weer is prachtig, dat doet al verlangen naar vakantie en de zee, dus hier een passend kaartje.
De stempels zijn van Inkadinkado.
Ik wens jullie een fantastisch mooi weekend en misschien tot ziens !





Hello everybody, thank you very much for your nice comments !  I'm busy packing my stuff, because I'm going to the Stamp Event in Nijkerk (Holland).  I'll be there all weekend and hope to meet many hobby-friends.  I have a name badge, so you can recognize me, even if we didn't meet yet.   :))
And the weather is beautiful, it makes you long for holiday at the beach. So here is a fitting card, the stamps are from Inkadinkado.
Wishing you all a wonderful weekend !

3 opmerkingen: