woensdag 21 oktober 2015

Eerste kerstkaartjes

Hartelijk dank iedereen, voor jullie fijne commentaren !
Ja, de tijd vliegt, ik moest dringend aan kerstkaartjes beginnen, dus bij deze....
Ik heb met achtergrondstempels van IO gewerkt, leuke Noorse motieven. Ook met Kraft papier, een oude stans van Sizzix, bloemen stansen, lint, enz....
Ik hou van afwisseling, dus volgende keer weer heel andere kerstkaarten.







Thanks everybody, for your nice comments !
Time is flying, so I had to start making Christmas cards.
I used background stamps from IO (nice Scandinavian prints), also Kraft papier, flower dies, ribbon, etc...  I like variation, so next time, different Christmas cards !

6 opmerkingen:

  1. Ben je ook aan je marathon begonnen Enny!! Zo te zien alvast een heel mooie reeks, doe zo verder zou ik zeggen , tegen de Kerst zijn we der zeker klaar voor!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Enny,
    jij gaat er als een speer vandoor zeg ! Leuke reeks kerstkaarten hoor ! Ik meot er dringend ook aan beginnen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty cards using the CAC stamp, I love them as well. It looks like you have been very busy ! Take care, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel productief ! Leuk met die sokjes en bloemen . Liefs

    BeantwoordenVerwijderen