zondag 8 november 2015

Dauwdruppels

Hallo iedereen, nogmaals hartelijk dank voor jullie leuke commentaren,  ik ben er heel blij mee !
Het was tot nu toe wel erg prachtig weer, bijna zomerse temperaturen, maar de herfst is toch al flink bezig.  Zo ging ik laatst in het park wandelen, vroeg in de morgen, en zag dauwdruppels liggen op de bladeren.  Dat gaf mij weer een idee voor een kaartje.  Ik gebruikte een mooie blad-stempel van Stampendous, en natuurlijk mochten die prachtige druppels van Designs by Ryn niet ontbreken !
Het kaartje is nog niet afgewerkt, ik ben nog over een mooie tekst aan het denken...
Nog een prettige zondag !





Hello everybody, thank you again for all your nice comments, you make me very happy !
So far we had beautiful weather, with Summer temperatures, but Autumn (Fall) is already here.          I went for an early walk in the park lately,  and saw dewdrops on the leaves. Which gave me the inspiration for a card.  I used a leaf-stamp from Stampendous, and, of course, the beautiful raindrops from Designs by Ryn !   I didn't finish the card yet, still thinking about a nice text to go with it...
Have a nice Sunday !

5 opmerkingen:

  1. It turned out fantastic, like the 'real thing'. Great photograph of the water droplets on the leaf. Enjoy the nice weather, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit prachtig gedaan Enny , en je haalt je inspiratie op een heel vroeg uur uit de natuur, super is dat!!

    Groetjes
    MAria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige vergelijking Enny, schitterend heb je dit gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en natuurgetrouw je kaartje !
    Groetjes en bedankt voor de leuke foto's !
    Liefs, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen