donderdag 19 november 2015

Vredesduif.... ?

Hallo, we hebben lang kunnen genieten van mooi weer, maar blijkbaar is het nu wel gedaan.... nat en frisser !  Dus kunnen we weer volop aan kaartjes werken.
Vandaag een kaartje voor een jarige, met stempels en een stencil van Carabelle. Ik ben nog steeds wat onder de indruk van wat er gebeurde in Parijs, dus heb ik de vogel wit gelaten, zo zou het ook een vredesduif kunnen zijn... die hebben we nu erg nodig.
Groetjes en alvast een gezellig weekend ! (misschien met sneeuw ?)



Hello, we could enjoy the nice weather for a long time, but now it seems, that comes to an end. It's wet and cold.   So a good excuse to make cards.
Today I show a Birthday card, with stamps from Carabelle. I'm still upset from the events in Paris, so I kept the bird white;  it could be a dove of peace...  we need that very much now.
Greetings and a very nice weekend (maybe in Belgium with some snow ?)

5 opmerkingen:

  1. Enny, mooi een toepasselijk kaartje en ook je vorige is nu zeker van toepassing.
    Maar kop op en postief denken ! Geniet van je weekend
    laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie Enny , mooie vredesduif, hele mooi gedachte , hopelijk denken die barbaren er ook zo over maar dat betwijfel ik ten zeerste!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad een beetje natter en frisser buiten maar des te aangenamer wordt het binnen hé, aan de knutseltafel .
    Ik ben zo een fan van je kaartjes he Enny, ik begrijp niet hoe jij telkens zulke mooie achtergronden kan maken.
    Liefs
    Ilse
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen