zondag 6 maart 2016

Hallo !

Hallo iedereen, ik ben er weer ! Mijn broer is terug thuis, hij moet nog wel oefenen, want het lopen gaat nog niet zo goed, maar ik moet gelukkig niet meer elke dag naar de kliniek of revalidatie, oef ! Ik heb natuurlijk nog wel wat "werk" met mijn patiënt, maar zo af en toe kan ik weer met mijn hobby en deze blog bezig zijn.
Vandaag toon ik alvast de prachtige kaarten, die ik van hobby-vriendinnen kreeg, het was voor mij een grote steun en troost, vooral in de eerste (bange) weken.
Nog een prettige zondag iedereen !











Hello everybody, I'm back !  My brother is back home, he still has problems with walking, but at least I don't have to go to hospital every day.  Of course I have "some work" with my patient, but every now and then, I have time for my hobby and this blog again.
Today I show you the beautiful cards, which I received from hobby-friends, it was a big support and comfort for me, I'm so grateful !
Have a nice Sunday !

5 opmerkingen:

  1. Gelukkig gaat het weer wat beter met je broer!!! En wat een mooie kaarten heb je gekregen als steun!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Enny...
    ich bin froh, dich wieder hier zu lesen und deine schönen Werke zu bestaunen.
    Gut, dass es nicht noch schlimmer mit deinem Bruder ausgegangen ist.
    Er hat wirklich Glück im Unglück. Trotzdem ist es ganz schlimm, und es tut mir sehr leid für deinen Bruder. Wie gut, dass er deine Unterstützung hat.
    Ein Freund von mir war plötzlich halbseitig gelähmt, konnte weder sprechen noch schlucken. Er liegt immer noch in der Intensiv-Station.
    Es ist so furchtbar, und es kann jeden treffen :-(
    Ich hoffe auf schnelle und gute Besserung für deinen Bruder.
    Alles, alles Liebe von mir.
    Liebe Enny, ich würde dir gerne mal eine Karte schicken, was hältst du davon?

    Liebe Grüße und eine schöne neue und entspannte Woche
    Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi enny, blijkbaar heb ik hier het hele verhaal gemist ! oei, klinkt allemaal niet zo goed, wel fijn dat hij de goede weg op gaat ! neem je tijd hoor, wij wachten hier wel, je kan niet altijd alles tegelijk, da's normaal !
    heel veel moed,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie collectie kaarten kreeg je. Dat biedt wel steun !
    Fijn dat je er weer bent .
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent goed verwend zie ik, mooi allemaal!
    Fijn om te horen dat het weer iets beter gaat met je broer. Ik duim voor een vlot en volledig herstel!

    BeantwoordenVerwijderen