zondag 13 maart 2016

Kaarten-ketting

Hallo iedereen, hartelijk dank voor jullie lieve commentaren !
We hebben onlangs met onze stempelgroep (Creatief met stempels op Yahoo) een kaarten-ketting gedaan, dwz.  de eerste stuurde een kaart naar de tweede, die stuurde er één naar de derde, enz...
Het moest een kaart zijn met golfkarton en natuurlijk met stempels.
Ik vond het zo leuk om te doen, dat ik er 2 gemaakt heb. De eerste heb ik verstuurd, de tweede hou ik voor een andere gelegenheid.
Ik hoop dat jullie ze leuk vinden, en wens jullie nog een heel prettige (zonnige !) zondag !


Bloemen en tekst van Jofy

Bloem van Chocolate Baroque




Hello everybody, thank you very much for all your kind comments !
Recently, we did a card-chain with our stamping group.  The first one had to send a card to the second one, etc...  It had to be a card with corrugated board.
I liked it so much, that I made 2 cards. The first one was for the card-chain, I'll keep the second one for a Birthday or so.
I hope you like them, and wish you a lovely Sunday !

2 opmerkingen:

  1. Leuk Enny! Vooral de eerste vind ik leuk! Ik ben benieuwd wat je voor mij gaat maken! Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen