vrijdag 18 maart 2016

Uitdaging

Hallo iedereen, vandaag laat ik jullie de kaartjes zien, die ik voor de maandelijkse uitdaging van onze stempelgroep (Creatief met stempels) maakte.
Gevraagd werd : heel veel rood, en een koordje.
Hieronder mijn uitvoeringen, eentje wat leuk, met een Katzelkraft-vogel en de andere met een bloemenstempel van Judikins.
Prettig weekend iedereen !







Hello everybody, today I show you the cards, which I made for the monthly challenge of our local Stamping group (Creatief met stempels - Yahoo).
This month we had to use a lot of red, and a rope.
I made 2 cards, one a bit funny with a Katzelkraft bird, the other with a flower stamp from Judikins.
Have a nice weekend !

5 opmerkingen:

  1. De kaart met de bloemen vind ik leuk! Veel plezier vanavond in ' t Woefke. Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, mooi !
    Ik moet de mijne nog maken, maar had deze week geen tijd...
    maar volgende week of zondag begin ik er aan...
    Tot hoors, voor het verslag van morgen. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Missie volbracht ;)
    Wat een leukerd en een mooie!!

    Liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind je vogel een liefje, Enny.
    En ja, bloemen zijn altijd mooi, in welke kleur dan ook!
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen