woensdag 29 juni 2016

Kerst met Cats on Appletrees

Ja, je leest het goed, dat trieste weer heeft mij geïnspireerd, om kerstkaartjes te maken, natuurlijk met die leuke stempeltjes.  Sommige kaartjes lijken op die van de workshop, die ik verleden week volgde. Maar er zijn ook weer heel plezante en ondeugende kaartjes bij. Daar stempel ik nog een kerstwens op, als ik weet waar de kaart naartoe gaat.... 










Yes, Christmas !  The sad weather of the last weeks (months) inspired me to make Christmas cards, with those cute stamps from Cats on Appletrees.  Some cards are funny and naughty, I'll stamp a text when I know, to which country those cards go.   

5 opmerkingen:

  1. Wow you've been busy and productive with Christmas cards. Good for you. It's been so hot and humid here, I don't think about Christmas, but soon I should get started. All of your cards are beautiful, I especially like the bottom one :) Have a great day, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, nein...Enny...ich lache mich hier scheckig.
    Das sind ja herrliche Karten
    Was für süsse Ideen du wieder hast, einfach genial.
    Die Stempel sind aber auch total witzig.
    Das gefällt mir alles. Und ich liebe Weihnachtskarten jederzeit.
    Super klasse !
    Ich hoffe, dir geht es gut, hier ist es ziemlich bedeckt. Ab und zu mal ein Regenschauer.
    Aber man muss ja nehmen was kommt :-)

    Ganz liebe Grüße von Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik schoot in de lach bij die sneeuwmankaart :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart!
    Bedankt voor je post!
    Ik was mijn zoon naar zijn kampje gaan brengen!
    Ik kom even niet toe tot bloggen. Ik ben zelfs nog niet langs alle kkt geweest. Morgen misschien... Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Enny,

    Wat een leuke serie kaarten alweer... Ik heb zelf nog geen tijd om aan Kerstmis te denken hoor!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen