maandag 17 oktober 2016

Rozen

Nogmaals hartelijk dank voor jullie lieve commentaren op mijn vorig bericht !
Wat was het gisteren een prachtige, zonnige dag, ik hoop dat jullie er allemaal van konden genieten ! Vandaag geen herfstkaartje, dat gaat op den duur vervelen,  maar een verjaardagskaartje.  De rozenstempels zijn van Altenew en in 3 keer gestempeld. Ik had niet zo'n set kleuren van Altenew, maar heb 3 inkten genomen die ik had, nl. van Memento : Angel Pink, Rose Bud en Rhubarb Stalk.  Misschien niet de ideale combinatie, maar het gaat. Ook voor de blaadjes wat groene inkten bijeen gezocht. Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden, en wens iedereen nog een aangename maandag.








Thank you again for all your nice comments !
Yesterday we had a lovely, sunny day in Belgium, really wonderful !
This time, no Fall-card, otherwise it gets boring, but I have a Birthday card. The stamps are from Altenew, the rose is stamped in 3 times.  I don't have the ink-set from Altenew, but I used some inks that I have : Memento Angel Pink, Rose Bud and Rhubarb Stalk.  It's maybe not ideal, but it works.  I also used different greens for the leaves.  I hope that you like it, until next time !

5 opmerkingen:

  1. Hallo Enny, wieder so eine schöne Karte mit Rosen.
    Ich mag die Stempel auch sehr gerne, aber ich weigere mich diesmal, mir noch eine andere Technik anzueignen :-)
    Ich weiß eh schon nicht mehr, wohin mit all den vielen Stempeln.
    Trotzdem liebe ich diese Karten, so zart und fein, so nostalgisch.

    Ich war ein paar Tage auf der Ostseeinsel Usedom, deswegen bin ich jetzt erst wieder auf deinem Blog.
    Ein paar Tage mal raus aus dem Alltagstrott. Ich war schon lange nicht mehr weg. Es war sehr schön dort, und hat mir sehr gut getan.

    Ganz liebe Grüße
    Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Bedankt voor je toffe reacties. Ik lees ze altijd met veel plezier en je laat me soms ook blozen van al die complimenten.😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje ik vind je kleuren wel heel erg mooi Enny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi gemaakt, die bloemetjes zo in laagjes, mooi effect
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die rozen zijn echt prachtig ! Heel erg mooie kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen