zondag 1 januari 2017

Hello 2017 !

Hallo iedereen, ik wens jullie van harte een heel gelukkig, gezond en vredig 2017, met genoeg vrije tijd om creatief bezig te zijn !
Nogmaals hartelijk dank voor al jullie mooie commentaren, het hele jaar door. Ik hoop dat mijn blog in dit nieuwe jaar interessant genoeg blijft.
Intussen ben ik toch nog bezig met nieuwe kerstkaarten, o.a. met stempels die ik (oh schande) nog niet gebruikt had.  ;o)   Maar zo kan ik mijn voorraad voor volgende kerst al aanvullen.
Dit is nog een kaartje met "oude" stempels, de stempels zijn van Inkerbell Stamps, de sneeuwvlokken wit embossed, de tekst gestempeld met Encore metallic blauw.
Tot de volgende keer !






Hello everybody, I wish you all a very happy, healthy and peaceful 2017, with enough free time to enjoy your hobby  !
I'm very grateful for all your nice comments throughout the year, and hope that my blog stays interesting enough for you.
Meanwhile, I'm still busy, making Christmas cards, also with stamps which I didn't use before (oh shame)  ;o)    But you can never start  too soon, for next Christmas....  :)
These stamps are "old" ones, from Inkerbell Stamps, the snowflakes white embossed, the text stamped with Encore metallic blue.   Until next time !

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan !
    Dankjewel voor de prachitge kaart !
    Ik wens je een gezond en creatief jaar toe !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi winters kaartje! Ook voor jouw een creatief, gelukkig en gezond 2017 Enny! En dankjewel voor al je bezoekjes/reacties op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart!
    Je kaart voor mijn dochter is prachtig! Zo' n mooie embossing en een prachtige tekst. Ze is er heel blij mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En natuurlijk voor jou een prachtig 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great idea to start already for Christmas 2017 :) Pretty card with beautiful colours on your design. Happy New Year ! Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt Enny ook voor je lieve woorden op mijn blog, mijn schildklier werkt dus heel normaal maar ik had goedaardige gezwellen en eentje daarvan , waar men verleden jaar in prikte begint nu raar te doen, wat ik allemaal ook wat raar vind, eerst is alles in orde en daarna zien ze natuurlijk wat meer, daarom tweede opinie gevraagd in ander hospitaal, en nu maar afwachten!!

    Ik hoop dat jij weer een heel goed jaar zal hebben!!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige "koele" kaart, echt winters.

    BeantwoordenVerwijderen