donderdag 19 januari 2017

Kerstkaarten met Washi tape

Hallo, het is weer donderdag, dus kerstkaarten !
Deze heb ik nog voor de laatste kerst gemaakt, maar nog niet getoond. Ik heb ook heel veel Washi tape, en daarom heb ik daar een aantal kaartjes mee gemaakt.  Ik hoop dat jullie ze leuk vinden.
Vandaag is het een prachtige zonnige dag, maar wel "diepvries" temperatuur.
Ik ben deze voormiddag al gezellig gaan wandelen in het park, met mijn hondje.
Hopelijk kunnen jullie ook genieten !










Hello, it's Thursday again, which means Christmas cards !
These cards were already for last Christmas , but I didn't show them yet.  I have a lot of Washi tape, so I finally used some.   I do hope, that you like it.
Today it's sunny but freezing cold here.  I already went for a walk in the park, with my little dog.
Hopefully, you can also enjoy nice weather  !

4 opmerkingen:

  1. Wat zijn je kaartjes leuk zeg ! Ik heb ook nog zo veel washi-tape ! Bedankt voor de ideetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke reeks! Zo heb je de washitape op een leuke manier verwerkt. Vandaag ook weer wandelweer, hoor! Vandaag heb ik vrij, hopelijk lukt het om straks ook even van het zonnetje te genieten...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk ideetje, weer iets geleerd vandaag !!!
    groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn echt super mooie kerstkaarten!!!

    BeantwoordenVerwijderen