woensdag 11 januari 2017

Verjaardag

Hallo iedereen, hartelijk dank voor de leuke commentaren !
Intussen is het terug typisch Belgische winterweer : niet erg koud, maar nat en grijs. Goed weer om te "frutselen" dus !  :)
Maar vanaf vrijdag zou het weer gaan "winteren", dus is het opletten geblazen !
In bijlage nog een foto van mijn hondje, die geniet van de vorige sneeuwbui; ze heeft het graag fris ! :o)
Ik kan jullie een verjaardagskaart laten zien, die inmiddels is aangekomen.  De achtergrond is heel speciaal, naar een uitleg van Eileen Godwin, met diverse stencils, stempels, Distress inkten en gesso.  Ook een paar glitter-steentjes, dus ik ben er echt lang mee bezig geweest. :o)
De tekst is van Different Colors.
Morgen probeer ik weer een kerstkaart te tonen, tot dan !




Hello everybody, thanks again for your nice comments !
Meanwhile, we have typical Belgian winter weather : not too cold, but grey and wet. Ideal weather for our hobby ! But from Friday on, we'll have freezing weather again, with snow.
I include a picture of my little dog in the last snow;  she loves it "fresh" ! :o)
Also a Birthday card, which arrived at it's destination.  The background is special, from a tutorial of Eileen Godwin,  with several stencils, stamps, Distress inks and gesso.  Also a few "bling" stones, so it took me a while to make.  
Tomorrow I'll show a Christmas card again, have a nice day ! 
  
 

5 opmerkingen:

  1. Erg leuke en vrolijke kaart door de mooie kleurtjes ! Wat een schattig hondje heb je ! Ik hoop eigenlijk echt dat dat winteren er niet meer van komt hoor ! Van mij mag de lente haar intrede al doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart en wat een schat van een hondje! Bedankt ook voor je lieve reactie! Het bloggen staat bij mij momenteel op een laag pitje (combinatie van allerlei omstandigheden), maar hopelijk lukt het binnen een paar weken opnieuw om zelf ook kaarten te tonen.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card, love the background and colours:) Your little dog is so cute. Enjoy crafting time xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enny, een hele mooie kaart met mooie kleuren op de achtergrond !

    BeantwoordenVerwijderen