dinsdag 14 februari 2017

Valentijn !

Hallo, ik wens iedereen vandaag een heel mooie Valentijn, ook als je er niet aan meedoet. Het weer speelt alvast mee, het zonnetje schijnt.
Zoals beloofd, iets speciaals vandaag. Het idee heb ik van Anneke De Clerck ("Some fiddling on the kitchen table"), die zo mooie kerst-tafereeltjes maakte in open doosjes. Ik heb voor mijn Valentijn tafereel, een licht houten doosje van kaas gebruikt. Van andere merken kan je ook kartonnen doosjes krijgen.
Het doosje heb ik eerst met witte gesso beschilderd, dan een embossing achtergrond in gekleefd, en verder versierd met stempel afdrukjes (hart, tekst), en nog andere spulletjes (hartje, bloempjes, strikje).
Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en wens iedereen nog een fijne dag !








 




Hello, I wish you all a lovely Valentine, even if you're not a fan.  The weather here plays along, the sun is shining.
As promised, something special today.  I got the idea from Anneke De Clerck ("Some fiddling on the kitchen table"), she made lovely Christmas sceneries  in a little box.  For my Valentine scenery, I used a little wooden box from cheese.  Other brands of cheese have also cardboard boxes. I painted the box with white gesso, then glued an embossed background. I also used some stamped prints (heart, text) and other things, like a heart, flowers, little bow.
I do hope that you like it, and wish you all a lovely day !

5 opmerkingen: