zaterdag 26 augustus 2017

Pan Pastel 2

Hallo, welkom op mijn blog ! En een hartelijk dankjewel voor de vele lieve commentaren op mijn vorig bericht,  zo leuk om te lezen !
Hier ben ik weer met een ideetje met Pan Pastel, dat ik gevonden heb op Colourstock (Colourstock.blogspot.nl)  
Met Versamark een tekst (of deel van tekst) afgedrukt op een kaart, en dan met roze Pan Pastel (Permanent Red Tint) erover wrijven. De Versamark maakt de tekst donkerder dan de rest van de kaart.  Met stencils gouden en roze cirkels aangebracht en ook nog wat roze bloemmotieven. Ik heb aan de kaarten mijn eigen "toets" gegeven, door er een gestempelde bloem in 3D op te kleven (Hero Arts) en de teksten in Kraft zijn van Els Brigé.   De kaarten heb ik ook op Kraft cardstock gelijmd.
Ik hoop dat jullie ook deze kaarten leuk vinden, en wens iedereen nog een heel mooi weekend !







Hello, welcome again, and many thanks for the lovely comments, so nice to read !
Here I am again with an idea with Pan Pastel, which I found on Colourstock (see link above).
I stamped part of a text in Versamark on a card, and swiped Pan Pastel over (Permanent Red Tint). The Versamark makes the text darker.  With stencils, I put on some golden and pink circles and also some flowers motifs.  To give the cards my own "signature", I used flowers from Hero Arts and text (in Kraft) from Els Brigé.  I mounted the cards on Kraft cardstock.
I do hope that you also like these cards and wish you all a very nice weekend !

7 opmerkingen:

  1. Wat heb je twee prachtige kaartjes gemaakt Enny!
    Het is een mooi geheel geworden.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Enny

    Two beautiful cards. I love the pink with kraft card and your beautiful image choice. The gold makes everything pop beautifully.

    Great technique well executed.

    You mentioned about whether you could watch Hochanda through the internet.

    You can watch the Lavinia Stamps programmes from their Facebook page at
    http://laviniastamps.com/as-seen-on-tv-our-hochanda-debut/

    but for actual Hochanda you can find it here https://www.hochanda.com/TvSchedule
    you can even backtrack to see previous shows too.

    Hope this helps.

    Have a lovely weekend.

    Love Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, deze kaarten!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi allebei! Ik heb een lichte voorkeur voor de onderste, omdat die er roziger uitziet, hihi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zijn helemaal geslaagd ! mooi gemaakt, mooie kleurtjes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echte eye catchers die gouden accenten!

    BeantwoordenVerwijderen