dinsdag 7 november 2017

Herfst

Hallo allemaal, wat leuk dat jullie weer op mijn blog komen kijken, en nog hartelijk dank voor de vele lieve reacties op mijn vorig bericht !
En ook een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgster, Caroline, we kunnen bij elkaar inspiratie opdoen !
Ja, het was vanmorgen echt koud, alles zag wit van de vries, brrrr !  Maar gelukkig kwam het zonnetje er weer door.  En de vogels genieten al heerlijk van "restaurant Enny" !  :o)
Vandaag heb ik een herfstkaartje voor jullie, dat ik nog maakte voor de laatste uitdaging van Christine op 'Creatief met stempels'.  We moesten 1 heel klein stempeltje gebruiken en daar een achtergrond mee maken.  Dus enkele mini stempeltjes gevonden, en hier is al een eerste kaartje, met een blaadje.  Zoals gewoonlijk, heb ik nog meer kaartjes gemaakt, die krijg je volgende keer te zien.
En donderdag natuurlijk weer een kerstkaart, tot dan !






Hello everyone,  so kind of you to visit my blog, and many thanks for all the nice comments !
And a warm welcome to my new follower Caroline !
It was very cold this morning, and the garden was frozen.  But the sun came out soon.
And the birds already enjoy "restaurant Enny" !  :o)
I have an Autumn card for you today, which I made for the last challenge from our stamping group. We had to use a very small stamp and make a background.  So I started with this little leave.               I made more cards, which I'll show next time.
And on Thursday another Christmas card, see you then !
 
   

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi Enny !!
    Echt herfst !
    Maar geef mij maar sneeuw en ijs !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Enny....leuk gedaan met de tekst ook!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi met die gekleurde blaadjes en die bijpassende tekst !
    Ik weet niet welk merk de gilding wax is, heb hem gekocht bij Coosa Creatief op de beurs. Heb je interesse in een potje ? Het zijn 3 grote potten dus ik kan makkelijk wat in kleine potjes doen hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Leuk ook dat de verschillende kleuren in je letters terugkomen.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi! Ik hou van die herfstkleuren ♥

    BeantwoordenVerwijderen