zaterdag 4 november 2017

Verjaardag

Hallo en welkom op mijn blog, leuk dat je hier komt kijken !
En ik werd weer overstelpt met lieve reacties op mijn kerstkaarten van donderdag, hartelijk dank!
Vanmorgen was het nog mooi zonnig, en ben ik in het park gaan wandelen met mijn hondje, maar nu regent het...   en het zal ook frisser worden, dus nog een (laatste) zonnige foto uit het park !
In het park worden er ook regelmatig evenementen georganiseerd: muziek, kunst, spelen voor kinderen, enz...  en nu is er met recyclage materiaal (oude meubelen, paletten, een trap)  een theaterpodium/kasteel gebouwd, waar binnenkort een theaterstuk over de eerste Wereldoorlog wordt gebracht.  Tof gedaan !
Verder toon ik ook nog een dubbele Z kaart, die inmiddels is aangekomen. Het is voor iemand die van reizen en tuinieren houd.  Zo'n speciale kaart maak ik liefst, als ik ze persoonlijk kan afgeven, of zoals de kerstkaart voor Engeland onlangs, die gaat mee in een pakje. 
Ondanks het mindere weer, wens ik iedereen nog een fijn weekend !












Hello and welcome, so nice of you to look here !
And I've received many lovely comments on my Christmas cards from Thursday, thank you !
This morning was sunny, so I went for a walk in the park with my little dog.  But now it's grey and raining, and it'll be colder next week, so probably a last sunny picture from the park.
In the park, they often organize some events, like music, theatre, games for children, etc...  Now they have put up a podium with castle background,  made of recycled furniture, pallets, etc.., where next week, they'll bring a theatre piece about the first World War.   Looks great !
I also show you a double Z Birthday card, which already arrived.   It's for someone who loves travel and gardening.  I love to make such a special card, when I can give it personally,  otherwise it might get lost in the post.
See you next time, and have a lovely weekend !

10 opmerkingen:

  1. Leuke natuur kaart en tof dat bouwsel in het park!
    Wij kijken de laatste film: de gelaarsde kat in 3D ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Enny,
    Wat een leuke dubbele Z kaart!
    Je hebt het mooi aangekleed. De persoonlijke dingen heel goed gecombineerd. Teksten zijn ook erg leuk.
    Gezellig wandelen met je hondje door het mooie park. Vitamine D opdoen:)
    Foto's zijn erg mooi.
    Geniet van je weekend, en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja vanmorgen was het heel mooi weer Enny, ik heb nog een wasje(bijna) droog gekregen...nu is het perfect knutselweer...Ik heb zojuist ff de houtkachel aangemaakt...dus mij hoor je vandaag niet meer klagen ...hihihi
    Je kaartje is weer prachtig gemaakt ...zo leuk die persoonlijke touce erop...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's van het park en wat een prachtig podium ! Jammer dat dat gisteren namiddag in de regen stond ! Je kaart is super ! Ik vind het altijd spannend als je zo'n speciale kaart maakt wat de bestemmeling ervan vindt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke, vrolijke kaart! En inderdaad heel toepasselijk.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, Enny als het kan nog even van het zonneke genieten. Ieder momentje moet men genieten, zoals.ik nu, ik zit nu in de zon achter glas. En... je kaartje is super. De jarige zal weer blij,geweest,zijn. Nog een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful Fall park photo, it's turned grey, cool and damp here too, but will be sunny (and cool) this week. I think our cycling days for this year are over, too bad. Your card is fantastic, great folded/stepped style ! Take good care, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie persoonlijke felicitatiekaart. Mooi tuintafereeltje heb je er op gemaakt. Wat een gaaf podium hebben ze van afval gemaakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen