donderdag 12 januari 2017

Winter...

Hartelijk dank voor jullie leuke commentaren, en mijn hondje was heel blij met al de complimenten ! :o)
En hier ben ik weer, zoals beloofd met een kerstkaart.
Het is hier in het Antwerpse momenteel niet winters, maar vannacht gaat het stormen en verwachten we springtij !  De muren aan de Schelde worden gesloten.  Ook aan de kust houden ze hun hart vast.  Dat doet mij denken aan die serie van laatst "als de dijken breken...."  oeps, hopelijk komt het niet zover !
En dan gaat het weer vriezen, mogelijk hier ook sneeuwen, en nog een hele week vriesweer !
En ik verlang al zo naar de lente !   Maar we moeten er door hé !
Mijn kaartje is gemaakt met een stempel van Penny Black, en nog wat stans-diertjes. Het is één van mijn eerste probeersels met de Misty en ik hoop dat jullie het leuk vinden. 
Ik wens jullie alvast een gezellig en veilig weekend !






Thank you so much for your nice comments and my little dog loved the compliments ! :o)
And here I am again, with a Christmas card, as promised.
It's not Winter in Antwerp at the moment, but we expect very stormy weather (100 km/hour) and very high tide (spring tide), so the extra walls along the river are closed.
Next week, it will be freezing again, so Spring is still far away...
But now to my card : it's with a stamp from Penny Black, and several animal dies.
It's also one of my first tryouts with a Misty, I do hope you like it.
Have a nice weekend !

5 opmerkingen:

  1. Hallo, guten Abend Enny...
    schnell noch ein paar Worte von mir.
    Deine Karte ist toll. Ich liebe die Stempel von Penny Black.
    Du hast eine wunderschöne Szene damit hergestellt.
    Ja, der Winter kriegt uns alle...
    Angeblich soll es morgen tüchtig schneien. Ich hoffe nicht.
    Alles versackt im Schnee, und wir sind bisher verschont worden.
    Aber dafür ja das Blitzeis, und das ist schlimmer als Schnee :-(
    Und prompt war ich gerutscht.

    Ich wünsche dir noch einen schönen Abend, liebe Enny
    Ganz liebe Grüße

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk. Morgen zeker komen kijken op mijn blog want het gaat ook over de misti. De kinderen hopen dat er veel sneeuw valt! Nu is het alleen maar veel regen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige kaart! Hier valt het stormtij uiteindelijk mee. De brandweer is wel paraat langs de havengeul en op de Kaai, maar voorlopig is er niets aan de hand. Het is hier vooral hard aan het regenen, dus geen mooi wit tapijt om naar te kijken...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful winter christmas design, perfect for January. Yes we love our pets and it's so difficult when they get sick. Take good care, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kerstkaart Enny , zo schattig met dat konijntje op de voorgrond!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen